Detail Cantuman Kembali

XML

Sustainable Structures and Construction in Civil Engineering


This book provides in-depth insight into a sustainable approach to designing, constructing and managing civil structures. This book aims to discuss the principles of sustainability that can be applied in the construction industry to create infrastructure that is environmentally friendly, efficient and highly durable.
This book is an essential guide for engineers, architects and professionals in the construction industry who are interested in adopting sustainable practices in their projects. With the implementation of a sustainable approach, it is hoped that more efficient, highly durable infrastructure will emerge and have a positive impact on the environment and society.

Buku ini menyajikan wawasan mendalam tentang pendekatan berkelanjutan dalam merancang, membangun, dan mengelola struktur sipil. Buku ini bertujuan untuk membahas prinsip-prinsip keberlanjutan yang dapat diterapkan dalam industri konstruksi untuk menciptakan infrastruktur yang ramah lingkungan, efisien, dan berdaya tahan tinggi.
Buku ini menjadi panduan penting bagi para insinyur, arsitek, dan profesional di industri konstruksi yang tertarik untuk mengadopsi praktik berkelanjutan dalam proyek-proyek mereka. Dengan penerapan pendekatan berkelanjutan, diharapkan akan muncul infrastruktur yang lebih efisien, berdaya tahan tinggi, dan berdampak positif bagi lingkungan dan masyarakat.
Zhihua Chen (et al.) - Personal Name
978-3-0365-8249-8
NONE
Computer File
Inggris
MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute
2023
Basel
266 hlm.
LOADING LIST...
LOADING LIST...